De nachtclub
De Poco Loco is een kleine nachtclub in Heule, niet ver van Kortrijk in België! We stelden de eigenaar Eddy al voor aan enkele fursuits tijdens een avond met disney-thema en regelden dat we de hele nachtclub een avond voor onszelf hadden! Hij heeft zijn nachtclub nog nooit gesloten voor een privé evenement in meer dan 10 jaar! Wij zijn de allereersten die de kans krijgen om de club voor onszelf te hebben! Is dat niet ongelooflijk?
Er zijn 3 delen in de nachtclub: het dansgedeelte en de bar, het overdekte terras en de gloednieuwe buitenruimte als je verkoeling nodig hebt! Over afkoelen gesproken, de nachtclub heeft grote ventilatoren ingebouwd in het plafond, dus ze zullen op volle kracht blazen om jullie spacedieren koel te houden!
De bar
De bar biedt een lekkere selectie drankjes om je fris te houden tijdens het evenement. Eddy heeft het voor ons mogelijk gemaakt om dit evenement betaalbaar te houden door de kosten voor een DJ, barpersoneel en beveiliging gedeeltelijk te dekken, dus zorg ervoor dat je een paar drankjes of snacks aan de bar koopt. De bar accepteert alleen contant geld of Payconiq!
Eddy's cocktails zijn ook een echte aanrader, dus mis de kans niet om ze uit te proberen! Hij biedt ook kleine snacks zoals Croque Monsieur, chips en worstjes.
Limonades en basisbieren kosten rond de €3, cocktails rond de €10 en snacks tot €5.
NEEM NIET JE EIGEN DRANKJES MEE! Omdat dit een nachtclub is, is het niet toegestaan om drank mee naar binnen te nemen. Het is ook niet toegestaan om voor de nachtclub te drinken.
De fursuit lounge
Afhankelijk van de definitieve beslissingen van de stad Kortrijk, verhuizen we de fursuit lounge misschien naar een aparte tent buiten zodat er binnen meer ruimte is om te chillen. Het terras van Poco Loco werd onlangs gerenoveerd, dus nu is het terras ook een beetje groter! Als Kortrijk de tent niet toelaat, zullen we een gelijkaardige opstelling hebben als vorig jaar.
De fursuit lounge is alleen voor fursuiters. Er zijn kleine snacks en snoepjes, en wat kraantjeswater.
Kom alsjeblieft niet als niet-fursuiter in de fursuit lounge. Dit kan ertoe leiden dat je uit het evenement wordt gezet. Om er zeker van te zijn dat de deelnemers en hun spullen veilig zijn in de fursuit lounge, wordt er een camera bij de ingang van de lounge geplaatst en worden er opnames gemaakt voor het geval er problemen zijn.
Heb je vragen of hulp nodig bij het aantrekken van de suit? Voel je vrij om een van de staffleden te porren.